FBbox/https://www.facebook.com/KarditsiotikaMaslatia
Αν σας αρέσουν οι αναρτήσεις , ακολουθήστε στο facebook

 

Πατήστε 👉 Γυρίστε. στην Αρχική σελίδα

Αχιλλέας Νταράλας/Γιώργος Φιλίππου

 





Ένα απόσπασμα από τις ανεπανάληπτες εκπομπές του Σοφαδίτη- ερευνητή-συγγραφέα Νίκου Μπαζιάνα στην ΕΤ1.
Ο Αχιλλέας Νταράλας στο Βιολί-Τραγούδι, ο Γιώργος Φιλίππου στο Κλαρίνο, και Βασίλης Νταράλας στο Λαούτο. ΕΤ1.1987. «Απόψε μαυρομάτα μου».συγκλονιστική ερμηνεία. 
Η ΗΛΙΚΙΑ ΟΤΑΝ ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΕΙΝΑΙ (μεταξύ 80-90 ετών)


Απόψε μαυρομάτα μου σε σένα θέλω να μείνω,
σε σένα θέλ' να βραδιαστώ, στρώσε διπλό κρεβάτι,
διπλό κι αν στρώσω ξένε μου, εσύ έξω θα μείνεις,
έξω μεριά απ' την πόρτα μου, έξω και στην αυλή μου...
.
Καρδιτσιώτικα Μασλάτια

Post a Comment

[blogger]

Author Name

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.