FBbox/https://www.facebook.com/KarditsiotikaMaslatia
Αν σας αρέσουν οι αναρτήσεις , ακολουθήστε στο facebook

 

Πατήστε 👉 Γυρίστε. στην Αρχική σελίδα

αν βάλω το μυαλό και την ψυχή μου σε αυτό, θα τα καταφέρω όλα.....

 


Το 2014, ο André Schurrle κέρδισε το Παγκόσμιο Κύπελλο ποδοσφαίρου  με τη Γερμανία και σκοράρει 3 φορές στο τουρνουά , και  δίνει την ασίστ για το νικητήριο γκολ στον τελικό 🏆🇩🇪

Μόλις 9 χρόνια αργότερα, αποσύρθηκε από το ποδόσφαιρο σε ηλικία 29 ετών. Από τότε βρήκε μια νέα κατεύθυνση στη ζωή του. και αυτή είναι η 𝗪𝗶𝗺 𝗛𝗼𝗳 𝗠𝗲𝘁𝗵𝗼𝗱, μια από τις πιο δύσκολες προκλήσεις αντοχής στον κόσμο.

Ανέβηκε στα βουνά Sniezka, το υψηλότερο  της Τσεχίας (1630 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας),  μόνο με  σορτς. 😳❄️

🗣️ Schürrle: "Τα τελευταία λεπτά δεν μπορούσα να νιώσω τίποτα και έπρεπε να βρω κάτι βαθιά μέσα μου για να συνεχίσω. Μια εμπειρία που δεν θα ξεχάσω ποτέ! -19 βαθμοί, ο άνεμοςστα 100 km/h στο πρόσωπο, με βαρύ χιόνι και βροχή Αυτό που έμαθα... το σώμα μου και εγώ είμαστε πιο δυνατοί από ότι νόμιζα, αν βάλω το μυαλό και την ψυχή μου σε αυτό, θα τα καταφέρω όλα». 🥶

Καρδιτσιώτικα Μασλάτια
Ετικετες:

Post a Comment

[blogger]

Author Name

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.